Здравейте колеги колата ми не е палена 2 дни в гараж съм акумулатора ми е на 3 месеца и одеве не можах да запаля какво хаби толкова ток не е крушка огледах ги няма забравена помогнете ако има утечка как да я хвана
Известие
Collapse
No announcement yet.
няма ток ???
Collapse
X
-
Трябва да премериш тока на утечка.
За целта направи следното:
1 - Разхлаби минусовата клема на акумулатора, без да я сваляш.
2 - Както е отворен капака на багажника, натисни с отвертка езичето на бравата да щракне все едно че капакът е затворен.
3 - Вратите да са затворени и изчакай 1 минута.
4 - Ползвай мултимер в режим амперметър (постоянен ток обхват милиампери) - допри едното пипало до минусовия полюс на акумулатора някъде под клемата, така че да можеш да я извадиш без да отделяш пипалото.
С другото пипало допри самата клема.
Увери се, че ампермерът показва 0.
Без да отделяш пипалата, извади клемата от полюса и отчети показанието на уреда.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
-
Първоначално публикувано от didod Покажи съобщениеДа не му изгори уреда...
Ако тока е много голям.
Добре е да се направи едно измерване на висок обхват на уреда (примерно 10 А) и ако се отчете малък ток (под 200 mA), тогава да се повтори измерването на нисък обхват.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
любо нищо не ми говори това където ми го написаколкото и смешно да ви изглежда не съм електричар включил съм го да се зарежда с зарядно http://www.instrumentistart.com/prod...r-rd-bc05.html имам мултимер но незнам как да му направя високо измерване и ниско измерване както каза ?
Историята започва с това че Хенри Форд свалял шапката си когато виждал да минава Alfa Romeo
Comment
-
Първоначално публикувано от kabamitov Покажи съобщениеот какво може да е насочете ме нанякъде моля виAlfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic
Comment
-
Има едно реле в ICS - а, което може да е залепнало. Извади бушона F4 (на най-горния ред най-десния) и пак мери. Ако падне консумацията, вероятно е въпросното реле. Ако не падне, вади един по един предпазителите, докато разбереш, кой е виновния токов кръг.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
любо за това смятам че ще ми трябва още един човек да гледа напрежението да падне докато скубя бушонитеако е това реле в ics-a какво правя след това
Историята започва с това че Хенри Форд свалял шапката си когато виждал да минава Alfa Romeo
Comment
-
Първоначално публикувано от kabamitov Покажи съобщениелюбо за това смятам че ще ми трябва още един човек да гледа напрежението да падне докато скубя бушонитеако е това реле в ics-a какво правя след това
Ако се окаже в ICS а проблема, ще се обясняваме. Но да не пишем излишно, при положение, че още нищо не е ясно.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
Comment